field-1246620_1920

Nieuwe businessmodellen in de korte keten voor agrarisch ondernemers

15-06-2018

Wilt u als ondernemer in de land- of tuinbouw meer grip op de keten? Wilt u uw positie in de keten verder versterken, zelf meer marge pakken en dus ook dichter bij de consument staan? Maar weet u nog niet hoe u dit moet doen, waar u moet beginnen en waar u allemaal aan moet denken?

Neem dan deel aan de Korte Keten Marketing Expeditie van HAS Hogeschool in Venlo geïnitieerd door LIOF vanuit het programma LimburgAgrofood.

Samen met studenten, docenten en lectoren van HAS Hogeschool in Venlo ondersteunt LIOF u bij de ontwikkeling en de realisatie van uw eigen korte keten initiatief. Het uiteindelijke doel van deze expeditie is gezamenlijk voor elke ondernemer afzonderlijk het nieuwe businessmodel in de korte keten uit te werken. De businesscase wordt uitgewerkt.

Deze expeditie is bedoeld voor de primaire producent in de land- en tuinbouw. U speelt met een idee om een korte keten te starten of u wilt een reeds bestaand initiatief succesvol verder brengen. Het leereffect is het grootst als we bedrijven uit allerlei subsectoren binnen de land- en tuinbouw in de groep hebben. De Korte Keten Marketing Expeditie begint in september 2018 met een aantal masterclasses en het traject vervolgt met de uitwerking van uw eigen businesscase/initiatief met behulp van studenten en experts van de HAS.

Financiële bijdrage

De expeditie wordt mede gefinancierd door LIOF vanuit het programma LimburgAgrofood, waardoor jouw eigen bijdrage beperkt blijft tot € 2.500,- (excl. btw). Dat is 25% van de totale kosten van de expeditie die € 10.000,- (excl. btw) bedragen. De financiële bijdrage van LIOF bedraagt dus € 7.500 (btw niet subsidiabel).

Locatie en data

De masterclasses vinden plaats bij HAS Hogeschool in Venlo. De uitwerking van de businesscase vindt gedeeltelijk plaats op jouw eigen bedrijf en op de HAS. De expeditie start begin september 2018.

Meer weten of aanmelden (vóór 22 juni)? Klik hier.

Keten

Pagina delen