field-1246620_1920

Campagne 'De Passie Van' blijft de aandacht trekken

19-12-2014
De imagocampagne van de afdeling Weerterland met als titel ‘De passie van...’ blijft uitermate succesvol. Deze maand was er opnieuw volop positieve aandacht op de lokale zender Weert TV, het Weekblad van Nederweert en de diverse internetpagina's.

Kern van de campagne is het centraal stellen van boerenfamilies, die vertellen hoe zij met zorg voor mens, dier en omgeving produceren. De mensen achter het boerenbedrijf, daar gaat het om. Telkens wordt daarbij een product naar voren gebracht: melk, rode kool, eieren. Daar rond om heen verzint de afdeling opvallende acties om met de burger het gesprek aan te gaan.

Zo hebben leden en bestuur van LLTB-afdeling Weert afgelopen najaar in Weert aan het winkelende publiek meer dan 400 ijsjes uitgedeeld. En vorige week kreeg burgemeester Heijmans de eerste Peelburger overhandigd. Een hamburger die bestaat uit 100% varkensvlees, afkomstig van het bedrijf van Thijs en Maria van Eijk uit Nederweert. De burger is het laatste stukje voedsel uit de campagne. Ook daarvan kan het winkelend publiek in Weert genieten. De Peelburgers worden komende koopzondag tussen 13.30 en 15.30 uur uitgedeeld. Kijk hier voor meer informatie over de campagne ‘De Passie van...’.
De aanbieding van de eerste Peelburger aan de burgemeester kunt u hieronder bekijken.

Peelburger

Pagina delen